dinsdag 27 maart 2012

Beauty Beurs maart 2012

Afgelopen weekend was het weer zover: de Beauty Beurs in de Jaarbeurshallen te Utrecht.
Dit jaar deed een bevriende nagelstyliste mee met het NK Nail Art, en ik mocht mee als model, erg leuk!

Om 10.15 uur begon de wedstrijd. Het thema van dit jaar was muziek. Hiermee kon je qua ontwerp alle kanten uit.
Er waren 17 deelneemsters waarvan 6 in de categorie beginners en 1 in de categorie gevorderden. Na anderhalf uur was de wedstrijd afgelopen en mochten de modellen mee naar een kamertje om vervolgens door een jury beoordeeld te worden. Er werd blind gejureerd. Dit houd in dat er 4 hokjes waren met een gordijntje ervoor. Je moest vervolgens je beide handen onder het gordijntje schuiven. Zodra de jurist klaar was mocht je doorschuiven naar het volgende hokje enz.. Er werd gelet op de originaliteit van het ontwerp, de techniek, afwerking etc. Na een uur (1) waren de juryleden er eindelijk uit en mochten we de kamer verlaten.

Na de beoordeling was het inmiddels al tegen half 2 en ik had intussen nogal trek gekregen. De prijsuitreiking was pas om 4 uur dus hadden we nog wel even tijd. Op zoek naar eten dus!

Na het eten heerlijk geslenterd over de beurshallen, wat een drukte en wat is er weer veel te zien dit jaar!
Moest me erg inhouden om niet tassen vol in te slaan. In mijn vorige blog heb je al een foto kunnen zien van de prachtige gellak kleur die ik heb gekocht. Verder heb ik me ingehouden qua aankopen, nagelen is een leuke maar vooral dure hobby!

Tegen 4 uur liepen we gezamenlijk naar de ruimte waar de prijsuitreiking werd gehouden met voorafgaand een (mode)show van Fantasy Nail Art.
Uiteindelijk werd rond de klok van half 5 eindelijk bekend gemaakt wie er hadden gevonden. Helaas waren wij niet in de prijzen gevallen, maar het was een erg leuke ervaring en veel van geleerd!

Hieronder een foto van het eindresultaat!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...