donderdag 29 maart 2012

Help! Nailpolish accident...

Klinkt dit misschien bekend?

Ik was laatst mijn nagels aan het lakken en per ongeluk heb ik m'n nagellak flesje laten vallen. Nu zit de halve tafel onder de nagellak! Dat krijg ik er echt nooooit meer uit!
En laatst botste ik tegen mijn vriendin op en nu zitten mijn kleren onder de nagellak!

Geen nood! Op de site van Bellasugar worden een aantal hele handige tips gegeven om nagellak vlekken te verwijderen.

Bij je volgende nagellak ongelukje weet je voortaan wat je moet doen! :)



Does this sound familiar?

The other day I was painting my nails and I let the nailbottle fall by accident. Half the table is now covered in nailpolish! I wil neveeeer get it out!
And the other day I bumped into my girlfriend by accident and now nailpolish is all over my clothes!

No worries! Bellasugar gives you some really good tips on how to remove nailpolish from practically anything.

When you have your next nailpolish accident you'll know what to do! ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...