donderdag 29 maart 2012

Stamping Nail Art

Al een tijdje ben ik mij aan het verdiepen in Stamping Nail Art. Het is een leuke en makkelijke manier van het oppimpen van je nagels.

Het bekendste merk hiervan is Konad. Heb al aardig wat websites bezocht en heb mijn keuze laten vallen op een aantal stampplates. Ik ga ze echter nog niet kopen want heb begrepen dat ze bij de Kruidvat ook stampplates verkopen. Ze zijn niet van het merk Konad, maar we zullen zien!
Morgen zal ik de Kruidvat bezoeken en een setje kopen.

Zodra ik het heb uitgetest zal ik het resultaat laten zien!

To be continued.....


For a while  now I've been looking into Stamping Nail Art. I think this a fun and easy way for pimping your nails.

In Holland the most known brand is Konad. I've visited quite a few websites and I've picked out some stampplates. However, I'm not going to purchase them yet cuz I understood that you can buy cheaper ones with Kruidvat. They are not from Konad, but we'll see if it's just as good!
Tomorrow I will pay a visit to Kruidvat and buy a set.

Once I've tested it I will show the results!

To be continued.....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...