vrijdag 20 april 2012

Nail Art: Doggie paws

Mijn vriend en ik zijn aan het overwegen om een hond te nemen. Dit is wat mij heeft geinspireerd om de Nail Art van vandaag te maken.

Ik heb Planks A Lot van OPI gebruikt, samen met een glitter polish van de Etos (in de aanbieding voor EUR 1, altijd leuk!). Deze eerst laten drogen en daarna ben ik met mijn Nail Art penseel kleine en grote honden pootjes gaan tekenen. Phew! Die kleine pootjes waren wel een werkje zeg, maar ik vind dat het best leuk is geworden! Wat vind jij?


My boyfriend and I are thinking about getting a dog and that's what actually inspired me for today's Nail Art.

I took OPI's Planks A Lot and a glitter polish from Etos, let it dry and took my Nail Art pencil to draw different kinds of Doggie paws on my nails. Phew! The little paws where a piece of work, but I think the result is pretty cute! What do you think?



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...