dinsdag 3 april 2012

Easter Nails DIY

Bijna zou ik het vergeten, maar aankomend weekend is het weer Pasen. Ik had nog niet eens aan Paasnagels gedacht....

De nieuwe trend voor het voorjaar van 2012 zijn pastelkleuren dus ben ik gelijk op zoek gegaan naar de pastelkleuren uit mijn voorraadje nagellak.

Op elke nagel heb ik een andere kleur gebruikt:
Duim = grasgroen van Sephora
Wijsvinger = Coz U Melted In The Sun van OPI
Middelvinger = BlauwGroen Gellac van Crystal Nails
Ringvinger = Planks A Lot van OPI
Pink = Barefoot In Barcelona van OPI

De stipjes heb ik erop gemaakt met een dottingtool en voila! Easter Nails!!

Wat vind je er van??


I almost forgot, but coming weekend it's Easter. I hadn't even given Easter Nails any thought...

The new trend for spring 2012 are pastel colours, so I went looking through my collection of nail polishes.

I used a different colour for each nail:
Thumb = grassgreen - Sephora
Index finger = Coz U Melted In The Sun - OPI
Middle finger = Bluegreen Gellac - Crystal Nails
Ring finger = Planks A Lot - OPI
Pinky = Barefoot In Barcelona - OPI

The dots were made with a dotting tool and voila! Easter Nails!

Whatcha think?

2 opmerkingen:

  1. Ha, heel leuk gedaan! Ik wil inderdaad mijn nagels ook paasklaar maken! Nog even wat pastel kleuren bij elkaar zoeken en dan ga ik aan de slag! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. thanks! Da komt wel goed denk ik ;) Je hebt een aardige collectie volgens mij! =)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...