woensdag 4 april 2012

Essence Stampy Set

Vorige week heb ik een bezoekje aan de Kruidvat gebracht om een Essence Stampy Set aan te schaffen.
Bij thuis komst ben ik gelijk gaan zitten om mijn nagels te gaan pimpem met deze nail art!!

Wat een makkelijke en (ook niet geheel onbelangrijk) goedkope manier van nail art aanbrengen op de nagels!
Het stampy setje heeft mij maar EUR 2,99 gekost en de stamp polish EUR 1,99. Dit is een stuk goedkoper dan Konad. Het nadeel vind ik wel dat Essence (nog) geen grote stampplates heeft zoals Konad waar je dus alle soorten stamps op kan vinden.

Ik denk dat ik uiteindelijk wel een Konad stamp set zal aanschaffen, maar hiervoor moet ik nog even doorsparen. In de tussen tijd voldoet de Stampy Set van Essence :P

Zie hieronder het resultaat:



Last week I paid a visit to Kruidvat to buy an Essence Stampy Set. When I got home I immediately set down so I could pimp my nails with this type of Nail Art!!

What an easy and (not very unimportant) cheap way of applying Nail Art to your Nails!
The Stampy Set only cost me EUR 2,99 and the stamp polish EUR 1,99. This a lot cheaper then Konad. The downside however is that Essence, in my opinion, doesn't have the larger stamp sets (yet) like Konad does.
I do think that I will eventually purchase a Konad stamp set (a larger one), but I will have to save up some money first! Meanwhile the Essence Stamp Set will do just fine! :P

Here's the result!


4 opmerkingen:

  1. Ik heb van Konad zo'n stempelset en een stuk of 10 plates, maar ik krijg het figuurtje nooit geheel op mijn nagels. Leuk gedaan zo met verschillende motiefjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks tjik! Het is wel ff een werkje idd maar ik vin t heel leuk om te doen. Ook zo verslavend gelijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...