vrijdag 27 april 2012

Nail Art: Leopard Nails

Vandaag had ik zin om weer wat nieuwe Nail Art te proberen. Luipaard print is altijd wel leuk om nagels vind ik, dus ben ik dat gaan doen. Lekker vrolijke kleurtjes uitgekozen en aan de slag gegaan.

Voor de kleuren heb ik gebruikt:
Planks A Lot van OPI
Felroze van Sephora
en zwarte Nail Art verf

Het ontwerp heb ik simpel gehouden maar erg leuk en vrolijk!


Today I felt like trying out some new Nail Art. I always like to see a leopard print on nails, so that's what I decided to do. I chose happy colours and went to work.

The polishes I used:
Planks A Lot by OPI
Pink by Sephora
and black Nail Art paint

I kept the design very simpel, but fun and cheerful!!






Today I wanted to try some new Nail Art

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...