vrijdag 6 april 2012

Spring nails #multicolouring

Vandaag schijnt eindelijk de zon...yes! Het is lente!
Het brengt me gelijk in de stemming brengen om m'n nagels te pimpen in lente sfeer!

21297_teaser_20It's all about multi colouring! Wat bedoel ik hiermee? Elke nagel een andere leuke kleur lakken!

Zoek dus 5 verschillende kleuren die lekker vrolijk ogen en ga aan de slag. Of doe 's gek en kies er 10 ;)

Je kan elke nagel volledig lakken maar je kan ook alleen de tip kleuren.

Doe wat je zelf leuk vindt. Ik word er in elk geval super vrolijk van!

Spring is here!!


Finally, the sun is shining today...yes! It's Spring!
It immediately brings me in the mood to pimp my nails in Spring atmosphere!

It's all about multi colouring! What do I mean with that?
Polish every nail with a diferen colour!

So go and find 5 different colours that look very cheerfull and get to work. Hey go nuts and choose 10 ;)

You can polish every nail in full or you can just polish the tip.

Do whatever you like. I do know that it makes me super cheery!

Spring is here!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...