maandag 28 mei 2012

Catrice - From Dusk to Dawn

Een paar weken geleden had ik tijdens de Kruidvat actie 2 nieuwe polishes gekocht. Van Sold Out Forever had ik al een swatch geplaatst en nu is From Dusk To Dawn aan de beurt.

Wat een mooie kleur zeg! Ik heb wel 2 laagjes moeten zetten voor het mooiste effect, maar ik ben dik tevreden! Ik vind het jammer dat je op de foto niet kan zien dat er een soort van glittertjes in de nagellak verwerkt zijn. Dat vind ik nog 't mooiste, het is heel subtiel en je moet goed kijken, maar de glitters zitten er echt!

Wat vinden jullie?


A few week ago, during the Kruidvat sale, I bought 2 polishes. I already blogged about Sold Out Forever, but I didn't swatch From Dusk To Dawn yet.

I absolutely LOVE this color! I had to polish 2 layers for the best effect, but I think it looks amazing!
I had hoped you could see the glitter effect in the picture but you can't really see any. That's actually waht I like most, the glitter is really subtle but it's there!

What do you guys think?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...