maandag 21 mei 2012

Catrice - Petit Four As Dessert

Ja ja, vandaag is het weer maandag, dus....Mani Monday!
Als je m'n vorige post hebt gelezen waren de nude mani's erg in trek bij de Billboard Awards, dus vond ik het wel leuk om vandaag dan ook een nude kleur te bespreken. Ook deze keer weer een lak van Catrice; Petit Four As Dessert.

Het merk Catrice vind ik steeds fijner, niet alleen als lak maar ook als merk. Ook al ben ik OPI gewend, heeft Catrice wel mijn aandacht getrokken. Het is niet alleen budget vriendelijk (erg fijn!), maar lakt ook fijn.

Toen ik dus zag dat Catrice nieuwe nude lakjes had kon ik dit natuulijk niet weerstaan!
Deze nude kleur vind ik erg mooi en past ook goed bij m'n huidskleur.

Wat vinden jullie?



Yes yes, today is monday, which means...Mani Monday!!
Seeing as the nude mani was very present at last nights Billboard Awards, I will talk about Catrice's Petit Four As Dessert.

Catrice is really growing on me as a polish but also as a brand. Even though I'm used to OPI, Catrice has my attention because it's budget- and user friendly.

When I saw that Catrice had new nude polishes I just couldn't resist!
This nude color is very nice and I think goes well with my skin tone.

Whatcha think?





2 opmerkingen:

  1. Staat je goed! Past goed bij je huidskleur. Misschien wil je mijn nude-mani ook beoordelen?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...