maandag 14 mei 2012

Catrice - Sold Out Forever

Jaja dames, het is weer Mani Monday! Deze keer heb ik gekozen voor Sold Out Forever van Catrice.
Het is een fijne lak, wel aan de dunne kant vind ik, dus je moet zeker 2 keer lakken, wil het mooi dekken.

Persoonlijk vind ik het een geweldige kleur, zeker ook voor de tijd van het jaar. Mooie pasteltint en past goed bij de lente! Ben eigenlijk iemand die meer van paarstinten houd, maar deze groene kleur kon ik toch echt niet laten liggen!

Wat vinden jullie?


Yes ladies, it's Mani Monday again! This time I selected Catrice's  Sold Out Forever.
I like this polish, even though it has a very thin structure. You have to at least polish 2 layers for a good overall base.

Personally I love this color, esp. for the time of the year. Beautifull pastel color and appropriate for the spring! I actually prefer purple-ish colors, but I just had to have this green color!

Whatya think? #like or #dislike?

3 opmerkingen:

  1. Mooie swatch! ;-) Even zonder gekheid: mooi kleurtje op je nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je bezoek aan mijn blog! Mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...