zaterdag 12 mei 2012

Catrice@Kruidvat

Zoals iedereen wel weet had Kruidvat weer de 1+1 gratis actie. Dus ben ook ik daar gebruik van gaan maken. Deze maand zit ik wel krap qua budget dus heb ik mij aadig in moeten houden. Ik mocht van mezelf 2 lakjes meenemen....wat een opgave

Zoveel keuze! Uiteindelijk is mijn keuze (na lang heen en weer lopen en kiezen tussen alle merken) gevallen op Catrice....mooie nagellak en ook niet al te duur.




De kleuren die ik heb gekozen zijn: Captain Sparrow's Boat (links) en Sold Out Forever (rechts).

Ben erg benieuwd hoe deze lakjes op mijn nagels er uit zullen zien en ik zal deze zeer binnenkort gaan uittesten! Binnenkort kan je dus een swatch te verwachten!


Everyone knew (for the Dutchies) about Kruidvat's sale on nailproducts: 1+1 free. Naturally I also went to the Kruidvat and took advantage of the sale! I really gotta watch what I spend this month so I gave myself a budget...two polishes worth...lol...

So much to choose from! In the end (after pacing back and forth between brands) I chose Catrice...really nice polishes for a fair price.

The colors I chose were:Captain Sparrow's Boat (left) en Sold Out Forever (right).

I'm really excited to see how these colors will look on my nails so I'll test these out in the near future! You can expect a swatch real soon!

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...