woensdag 9 mei 2012

Gosh - Ocean

Omdat het ook wel eens leuk is je nagels  'gewoon' te lakken ipv nailart te doen dacht ik vandaag...ik hou het simpel.

Heb pas geleden bij de Kruidvat in de sale bak een mooie Gosh nagellak gekocht dus ga ik die vandaag eens uittesten. Ik vind het echt een prachtige kleur (#54 Ocean) en daarbij vind ik Gosh
ook erg fijn lakken en droogt ook redelijk snel..
Kortom...ik word hier gewoon heel blij van! :)


Because it's also fun to 'just' polish your nails instead of nailart I thought today...I'll just keep it simple.

The other day I visited the Kruidvat and found #54 Ocean from Gosh in the sales bin, so offcourse I had to buy it! Today I'm testing it out. I absolutely love this colour and not only that, I love the way it polishes and not te mention the quick drying time....
Basically, this just makes me very happy! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...