donderdag 31 mei 2012

Nail Art Thursday - Reverse French Manicure

Deze week heb ik voor het eerst de reverse French Manicure geprobeerd. Dit viel me nog best tegen haha. Ik dacht, nou dat doe ik wel even en ging enthousiast aan de slag....

De spullen die ik heb gebruikt zijn:

OPI's Ski Teal We Drop
Groene lak van Sephora
Rimmel 5 in 1 Top Coat
Nail Art penseel

Als eerste ben ik begonnen om met m'n nail art penseel de halve maantjes te tekenen. Dit is moeilijker dan ik dacht omdat de nagellak met zo'n klein penseeltje nog best stug is. Maargoed, toen ik daarmee klaar was kleurde ik met het penseeltje de rest van de nagel in met de lak van Sephora. Laten drogen, top coat eroverheen en klaar is kees!
Het is nog niet helemaal zoals ik het wil hebben maar voor een eerste keer ben ik tevreden :D


This week I tried the reverse French Manicure for the first time. I didn't think it would be this difficult! But I managed lol

I used the following:

OPI's Ski Teal We Drop
Green polish by Sephora
Rimmel 5 in 1 Top Coat
Nail Art brush


I dipped my nail art brush in OPI's Ski Teal We Drop, then drew a half-moon shape on the bottom of my nail. I then filled it with my brush. I then cleaned off my brush with nail polish remover, and dipped it in the Sephora polish. I outlined the edges of my nail and around the half-moon. Lastly filled in the rest of the nail, let that dry, applied a top coat and that's it!

The end result is not how I envisioned it in my mind but it'll do for now lol


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...