donderdag 17 mei 2012

Nail Art Thursday

Ik heb besloten om elke donderdag om te dopen tot Nail Art Donderdag en aangezien het vandaag donderdag is, zal ik dus vandaag wat Nail Art laten zien.

De lakjes die ik heb gebruikt zijn 60 seconds van Rimmel en een mooie blauwe lak van de H&M. Oh en natuurlijk een dotting tool, errug handig!

Ik ben toen begonnen met het grijs lakken van elke nagel (behalve de ringvinger, doe s gek lol)Daarna ben ik heel voorzichtig de driehoekjes gaan maken op elke nagel.

Het kwastje van de H&M lak is redelijk dun dus dat maakte het proces wat makkelijker, maar je kan dit natuurlijk ook met een dun Nail Art penseeltje doen, tis maar wat je voorkeur heeft. Als je dit gedaan hebt maak je met de dotting tool wat stipjes en voila, klaar is kees!

Tis wel even een werkje, maar het ziet er best grappig uit toch?

I decided to dedicate every Thursday to Nail Art and seeing that today is actually Thursday I will show you some Nail Art that I did.
The polishes that I used were Rimmel's 60 seconds and H&M's polish. Oh and I can't forget the dotting tool, very handy!

I started with polishing every nail grey (with the exception of 1 nail, just to shake things up lol) After that, very carefully make the triangles with blue on every nail. If you prefer doing this with a Nail Art pencil that is offcourse fine too. Whatever works for you. Once you've done that you can make the dots with your dotting tool.
Quite some work but work but I think it looks ok in the end right?!




3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...