woensdag 30 mei 2012

Polished like the catwalk

De lente/zomer collectie 2012 zag er weer errug mooi uit, heel veel mooie pastel tinten, metalic en neon kleuren, heerlijk om naar te kijken!

Versace vs. Essie Candy Apple
Maarja niet iedereen kan zich een echte Versace of een Alexander McQueen veroorloven, ik niet in elk geval!

Dus wat doe je dan? Je zoekt soort gelijke kleuren in je nagellak collectie! (of je koopt de lakjes gewoon, net als ik ;))


Neem een kijkje naar de kleurtjes die ik zelf heel mooi vind om in mijn nagellak collectie op te nemen:



Louis Vuitton vs. Essie Crewed Interest
The fashion spring/summer 2012 collection looked beautiful like usual, I am loving the pretty pastels, dazzling metallics and bright neons that you could see all over the catwalks.

However, not everyone can afford an original Versace or Alexander McQueen, well I know I can't! So what do you do? You go and look for similar catwalk colors in your nail polish collection (or you go out and buy them just like me lol)


Take a look at the colors that I would love to add to my own spring/summer 2012 collection:

Alexander McQueen vs. OPI Pirouette My Whistle

Absolutely loving glittery polishes so OPI's Pirouette My Whistle would look great combined with...well...just about anything!


Dolce & Gabbana vs. OPI Rainbow Connection

Dolce & Gabbana always has the most beautiful collections, doesn't OPI's Rainbow Connection look like a great match?!

Source: Vogue

4 opmerkingen:

  1. Wauw, die bovenste jurk vind ik wel echt supermooi! (lakje ook hoor, daar niet van! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je! Is fashion iets wat je vaker zou willen zien op m'n blog? Vind het zelf nml errug leuk maar weet niet zo goed of andere mensen dat ook leuk zouden vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het ook leuk hoor! Helemaal als het gecombineerd met nagels is... :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...