woensdag 2 mei 2012

Today's Nail Art

Het bedenken van nieuwe Nail Art vind ik altijd leuk om te doen. Dus vandaag ging ik eens door mijn collectie nagellak heen om te kijken wat voor leuke kleur ik deze keer als ondergrond zou gebruiken. Mijn keuze viel op The One That Got Away van OPI. Deze kleur is een van mijn favorieten! Zowieso ben ik een grote fan van OPI (wie niet ;))

Over deze kleur heb ik toen een stampy setje van Essence gepakt en stempelen maar!

Heel makkelijk maar zo heb je toch weer aparte nagels!


Thinking of new Nail Art is always fun, at least that's what I think.
So today I went through my nailpolish collection to see what colour I would use as a base this time.
I finally chose OPI's The One That Got Away. This is one of my fave's! I'm a huge OPI fan (who isn't lol)

After polishing my nails with this colour I took one of Essence's Stampy sets and started stamping away!

Very easy to do but it's an easy way to get different looking nails!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...