maandag 11 juni 2012

Gellac - hot glitter pink

Vandaag geen nagellak maar een gellak kleur. Een tijdje geleden had ik nieuwe gellak kleuren besteld maar nog niet uitgetest. Had zin in een prachtige roze kleur op m'n nagels dus dat was een mooie reden om de nieuwe gellak kleur uit te testen. Een van de redenen dat ik van gellak hou is dat het zo snel op je nagels zit en je je geen zorgen hoeft te maken dat je je ergens aan stoot en je weer helemaal opnieuw kan beginnen met lakken. Droog is droog!

<3 the glitters!

Maargoed, ik ben errug tevreden over het eind resultaat. Aangezien de zomer er (hopelijk) aan zit te komen vind ik dit een geweldige kleur en ik word er in elk geval super vrolijk van!


Today no nailpolish but gellac. A while ago I ordered a few new gellac colours but hadn't tested them all yet. I felt like polishing my nails in a gorgeous pink colour so this was a good enough reason to test out my new gellac colour! One of the reasons I like gellac so much is that it doesn't take up a lot of time to apply it, and once it's applied it's completely dry so you don't have to be carefull with bumping in to things because it won't matter...no smudging! :D
Anywho, I am so so happy with the result. Seeing that summer will be (hopefully) arriving soon, I love this colour, it makes me very happy!


2 opmerkingen:

  1. Hoe lang laat je dit zitten dan? Mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gellak kan je minimaal 2 weken laten zitten, afhankelijk hoe snel je nagels groeien (en je uitgroei ziet. Als ik t geduld zou hebben zou ik het bijvoorbeeld zeker wel 4 weken kunnen laten zitten, maar ik denk dat ik t er volgende week al vanaf ga halen haha, heb ik weer zin in ander kleurtje lol

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...