zaterdag 23 juni 2012

Karl Lagerfeld for Shu Uemura

Van dit nieuws word ik nou blij: Karl Lagerfeld en Shu Uemura gaan een samenwerkingsverband aan! De collectie zal nog deze kerst gelaunched worden!


Het schijnt dat meneer Lagerfeld al heel lang fan is van de heer Uemura en een samenwerkingsverband is eigenlijk een logisch verloop na een vriendschap van 20 jaar(!).

Karl gebruikt zelfs de oogschaduw van Shu Uemura om mee te sketchen! Hij vindt dat Shu Uemura hele mooie kleuren heeft die andere merken niet aanbieden.

Ik weet zeker dat deze collectie fantastisch zal zijn en hoop dat ik er wat van in mijn eigen collectie van kan toevoegen. Nu alleen nog een paar maanden geduld hebben.
Mocht je nog niet bekend zijn met het merk Shu Uemura, neem dan een kijkje op hun website.
Er was tot een aantal jaar geleden een winkel in het Magna Plaza in Amsterdam. Hier kocht ik dan ook altijd mijn oogschaduw en foundation. Deze is helaas al een tijdje weg :( Mocht iemand weten waar ik deze alsnog kan kopen (hopelijk in de randstad) dan hoor ik dat graag!


This news makes me so happy: Karl Lagerfeld and Shu Uemura will be collaborating and releasing a special cosmetics collection this christmas!

Apparently Karl Lagerfeld has been a fan of Mr Uemura’s for a long time, and the collaboration follows a friendship and relationship of mutual admiration for at least twenty years (!).

Karl even uses Shu Uemura pressed eye shadows to sketch with for many years now.
He design swith Shu Uemura make-up because other manufacturers do not offer such beautiful colors.

I am positive that this collection will be amazing and I hope to be able to have a few items in my own collection. Just a couple more months of being patient lol

If you are not familiar with the brand Shu Uemura you can visit their website.




A recent sketch of the Queen by Karl Lagerfeld using Shu Uemera eye shadow as art materials.

.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...