maandag 18 juni 2012

Mani Monday: Catrice - Birdy Reloaded!



Ja hoor, het weekend is al weer voorbij en tis weer een regenachtige maandag ochtend. Bah! Wat dan weer wel leuk is dat ik weer een nieuwe swatch voor jullie heb :) Deze keer is het Birdy Reloaded! van Catrice.
Jullie merken het al...ik ben een echte Catrice fan aan het worden. Is ook niet zo moeilijk, het is een redelijk goedkoop merk en het lakt ook nog eens fijn.
Ook over Birdy Reloaded! ben ik errug tevreden. Je moet wel zeker 2 laagjes doen, ik heb er 3 gedaan voor het mooiste effect en als je goed kijkt is ook bij deze lak een lichte shimmer te zien. Ik hou dr van! :D

Moet wel eerlijk zeggen dat ik eigenlijk niet zo van de geel ben, maarrrr deze is toch best leuk voor de zomer! (die we nog steeds niet hebben gezien :S)

Wat vinden jullie ervan? 


Yep, the weekend is over and here we are again on a rainy Monday morning...yuk! But....I  have a new swatch to show y'all :) This week it's Catrice's Birdy Reloaded!
As you can tell, I've become quite a Catrice fan. This can easily happen when Catrice is a fairly cheap brangd and polishes well.
I'm, again, very happy with Birdy Reloaded! You do have to polish 2 layers though to get the best effect, but I don't mind. I actually did 3 layers for the picture. If you look closely, this colour also has a slight shimmer. Love it! :D

I do have to say that I don't really like yellow, but....this one I do like for the summer! (what's up with this sucky weather though..seriously?!)

What do you guys think about Birdy Reloaded!?




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...