maandag 25 juni 2012

Mani Monday - Catrice Revoltaire

En toen was het al weer maandag....deze week een swatch van Revoltaire van Catrice. Deze kleur heb ik al een tijdje in mijn collectie, maar gewoon nog geen tijd gehad om uit te testen. Ja ja ik weet 't...ik schaam me diep.... ;)
Revoltaire is een prachtige roze kleur, die al met 1 keer lakken mooi is.

Inmiddels heb ik al aardig wat roze lakjes mogen testen, maar ik vind Revoltaire wel heel mooi, niet te licht en ook niet te donker. Ook een perfecte kleur om nail art bij toe te voegen.

Wat vinden jullie?


And then it was Monday again....this week a swatch of Revoltaire by Catrice. I've had this colour in my collection for a while now, but I didn't find the time yet to test it out. I know I know...I'm deeply ashamed....;)
Revoltaire is a beautifull pink colour, that looks quite good with even just 1 polish.

I've already tested quite a few pink polishes, but I have to say that I really like Revoltaire, it's not too light and not too dark. Also a perfect colour to add nail art to.

What do you guys think?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...