maandag 4 juni 2012

Mani Monday - Saffron Magnetic Blue

Het weekend is al weer voorbij en de werkweek is begonnen. Tijd voor Mani Monday!
De laatste tijd hoor ik veel over een nieuwe trend; magnetic polishes, dus natuurlijk wil dat uittesten!
Nu heb ik een budget nagellak gevonden: Saffron. Hij kost maar EUR 2,99 (!)
Toen ik thuis kwam ben ik meteen gaan zitten om de lak te testen en was verbaasd over het resultaat.

De lak is fijn en makkelijk in gebruik, ik heb maar 1 keer hoeven lakken. De kleur die ik heb gebruikt is de Magnetic Blue. Prachtige kleur en perfect voor de zomer! Ik zie mezelf al over het strand lopen met mijn (teen)nagels gelakt in deze kleur.

Maargoed, na elke gelakte nagel pakte ik de magneet, hield deze zo dicht mogelijk boven de gelakte nagel, wachtte ongeveer 15 seconden en zag de vorm over de nagel vormen. Easy breasy!

Ik heb ook andere kleuren gekocht met andere magneetpatronen, die ik natuurlijk ook zal swatchen in de toekomst!

In de tussentijd, check het resultaat!


The weekend is over and it's Monday again, which means it's Mani Monday!
For a while now I hear about a new trend; magnetic polishes, so ofcourse I wanna try them out!
I recently found a rather budget friendly polish: Saffron. I only paid EUR 2,99 (!)
When I got home I immediately sat down to test it out and I was surprised about the result.

The polish is actually is easy and pleasant in use. I used the Magnetic Blue and I love this colour! It's a perfect color to use in the summer time. I can already see myself going to the beach with my (toe)nails polished with this color! Anyway, after every polished nail I immediately put the magnet above the nail, as close as I could. Then waited about 15 seconds and voila, you could see the shape form on the nail.

I also bought different colors with different magnetic patterns and I will offcourse test those out in the near future!

In the meantime I'll let you guys check out the result!

3 opmerkingen:

  1. Ik heb net een paar dagen geleden de magnetic van W7 geprobeerd, die is ook erg goed! Ziet er heel mooi uit en de kleur is prachtig!

    -misschien wil je wel meedoen met mijn winactie?-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nooit eerder van gehoord, wat leuk! Krijg je het magneetje er ook bij of moet je dat apart kopen? En waar haal je zulke nagellak?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb precies de zelfde maar bij mij werkt het niet

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...