woensdag 20 juni 2012

Movie Night - This Means War

Deze week had ik weer zin in een chick flick en ik kwam This Means War tegen. Ik ben een grote fan van Reese Witherspoon en toen ik las dat de grappige Chelsea Handler EN de hunky Chris Pine er in spelen...tja.....snel kijken dus!

This week I felt like watching another chick flick. I came across This Means War, and because I'm a big Reese Witherspoon fan it was kind of a no brainer for me. But...after I read that the funny Chelsea Handler AND the hunky Chris Pine were also in the movie I quickly installed myself in front of the tv!

Okay, dus dit is het verhaal: Tuck en FRD zijn twee CIA agenten en elkaar beste vrienden. Elke dag zijn ze bezig om de grootste vijanden van het het land uit te schakelen.

Dan komen ze erachter dat ze allebei dezelfde chick aan het daten zijn....yep....BIG problem!
De rest van de film zijn de twee bezig met het uitschakelen van hun grootste vijand...elkaar!

In de tussentijd laat Lauren (Reese Witherspoon) zich adviseren door haar beste vriendin Trish (Chelsea Handler) over wat ze moet doen en welke guy ze zou moeten daten.
Wie zal er eindigen met de mooie Lauren (Reese Witherspoon)? Ik zeg niks! :P

Funny moment: Reese in haar huiskamer, luidkeels meezingend met Montell Jordan's 'This Is How We Do It'.

Conclusie: Echt een leuke film om te zien voor de vrouwen, maar je hoeft het niet te gaan kijken met je vriend. Die van mij keek voor 2 seconden mee en zei; ik kan nu al zien dat deze film ZUIGT! Dus..tja...het is dus een thumbs up voor de dames, maar een dikke vette neeeeeeeeee voor de mannen! lol

Okay, so this is the story: Tuck and FDR are two CIA Agents and each others best friend. Everyday is spent battling and taking out the nation's biggest enemies. Then they find out that they're both dating the same woman....yup...BIG problem!!

The rest of the movie both men are trying to take out their biggest enemy...eachother!

In the mean time, Lauren (Reese Witherspoon) is asking her best friend Trish (Chelsea Handler) what to do and which guy she should date.
Who will end up with the beautifull Lauren? My lips are sealed! ;P

Funny moment: Reese loudly singing and bopping along to Montell Jordan's 'This Is How We Do It'.

Conclusion: Great movie for a chick, but don't watch it with your boyfriend, mine watched for about 2 seconds and said, I can allready tell this movies SUCKS! So there ya have it, yay for us ladies, but hell nah for the bf''s lol

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...