donderdag 21 juni 2012

Nail Art: Blocks

Wow deze week is echt voorbij gevlogen! Kan bijna niet geloven dat het al weer donderdag is!
Ik heb het deze week lekker strak gehouden en heb mijn striping tape erbij gepakt! :P

Mijn nagels had ik al eerder gelakt met een prachtige hot pink gelpolish dus alleen de nail art moest nog gedaan worden.
Als eerste heb ik met de striping tape een paar lijnen getrokken. Elke nagel weer een ander motief, wel zo leuk toch? Daarna eigenlijk inkleuren. Ik heb hiervoor de zilver kleurige Essence stampy polish gebruikt. Ik kon mijn zilveren nail art verf zou gauw niet vinden, vandaar dat ik deze heb gebruikt. Het verschil merk ik wel omdat de lijnen nu minder strak zijn.
Het resultaat vind ik toch leuk geworden, niet waar?


Wow, this week had flown by, can't believe it's Thursday already!
I thought I'd keep it tight this week so I took out my striping tape and got busy! :P

I had already polished my nails with a gorgeous hot pink gelpolish so all that was left was some nail art.
The first thing I did was use the striping tape on my nails and drew some random lines. After that I used the silver Essence stampy polish to color in the lines. If you use nail art paint with a brush your lines will be tighter but I couldn't find mine so that's why I used the polish.
Anyway, you let it dry, apply a top coat and that's that!

Hope you guys like it!


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...