donderdag 14 juni 2012

Nail Art Thursday - Striper tutorial

Tijd voor Nail Art! Vandaag heb ik mijn striping tape gepakt en eigenlijk gewoon gedaan wat ik leuk vind.

Ik  had natuurlijk al mijn nagels met gellak gelakt dus dat heb ik gebruikt als ondergrond.
De striping tape heb ik toen gebruikt om op elke nagel een ander ontwerp te maken. Dit is altijd iets wat ik leuk vind, een beetje anders en niet steeds hetzelfde op elke nagel.

Nail Art time again! Today I took out my striping tape again and just went with whatever came to mind.

I'd already had gorgeous pink nails so I thought I'd use that as a base for the final result.
I started with taking the striping tape and making designs on every nail. I always like different designs so I made a different one on each nail.

Hierna heb ik OPI's My Private Jet gepakt en over de striping tape heen gelakt. Deze haal je er na het lakken weer vanaf, je doet er vervolgens een top coat overheen en je bent helemaal klaar!

After that I took OPI's My Private Jet and polished that over the stripers....took the stripers off, top coat and that's it!







1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...