donderdag 7 juni 2012

Nail Art Thursday

Afgelopen weekend was mijn zwager met zijn kids op bezoek en zijn dochter van 9 vroeg mij of ik haar nagels wilde lakken. Tja, daar ga ik natuurlijk geen nee tegen zeggen!

Na het uitstallen van al mijn lakjes, had ze snel haar keuze gemaakt: een prachtige (en een van mijn favs) blauwe lak van de H&M. Nadat deze kleur gedroogd was heb ik daar een glitterlak van de Etos overheen gedaan en goed laten drogen. (glitters zijn natuurlijk wel de bomb he lol)
In de tijd dat de nagellak aan het drogen was, heb ik haar wat nail art laten uitkiezen (stampy set van Essence). Ik heb hier best een aantal van dus 't was moeilijk voor haar om een keuze te maken, maar uiteindelijk was ze eruit: sterretjes en hartjes!

Her wish is my command en dus ging ik aan de slag. Hieronder het eindresultaat. Madammeke was er super tevreden mee. Ze kon niet wachten om haar nagels op school aan iedereen te showen, en daar doe je het voor toch? :)



This past weekend I had my brother-in-law over with his kids. His 9 year old daughter asked me if I would polish her nails and offcourse I couldn't say no to that!

After showing her my display of polishes she had quickly made her choice: a beautiful (and one of my favs) blue polish from the H&M. After the color dried I took a glitter polish from the Etos brand and polished it over the blue one. (because glitters are the bomb offcourse lol)

During the drying time of the polish I let her choose some nail art (from the essence stampy set). I have quite a few so it was difficult for her to make a choice, but she finally made her choice: stars and hearts!

Her wish is my command and so I got busy. You can see the result in the pictures beneath. The little lady was extremely happy and excited and couldn't wait to show off her nails to everybody at school. And really, that's what you do it for right? :)






2 opmerkingen:

  1. Wat lief!! Daar was ze vast erg blij mee! Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig he! Ze wilde het zelf zo en was er helemaal happy mee :) Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...