zaterdag 7 juli 2012

M·A·C Heavenly Creatures Fall 2012

Eeeeen daar zijn ze weer hoor! M·A·C heeft weer een nieuwe collectie op de stapel liggen...ze houden ons wel bezig lol

Het gaat deze keer weer om een limited edition genaamd....jawel..Heavenly Creatures. Nou aan de naam kan je je al een beetje voorstellen hoe de collectie er uit zal zien....Heavenly!!

Wat zijn de kleuren mooi! Als ik de eyeshadows in het doosje zie dan wil ik ze eigenlijk niet gebruiken...zo zonde om het aan te raken! Ik krijg gelijk zin om naar de winkel te rennen, maarja heb ik het nodig? Nope...
Heb ik het geld? Nope...

Dus voor mij is het alleen maar kijken en kwijlen jammer genoeg.....
Je kan de collectie vanaf vandaag kopen. Wil je meer info? Bezoek dan M·A·C's website.


Aaaaaaand they're baaaaaack!! M·A·C is releasing yet another collection for us...really keeping us busy lol

This time it's another limited edition named.....Heavenly Creatures. You can tell by the name what the collection will look like....Heavenly!!

OMG the colours are SO beautifull!!! Seeing the eyeshadows, I don't even wanna use them 'cause they look so pretty! Seeing this collection really makes me wanna go and run to the store to buy the entire thing, but...do I need it? Nope....
Do I have the cash? Nope...

Soooo for me...yeah...all I can do is look and drool..... :(

The collection is available from today. For more info visit M·A·C's website.

MAC Heavenly Creature Skin Finish MAC Heavenly Creature CollectionPrachtige earth tones...

Beautifull earth tones...

MAC Heavenly Creature Mineral Blush MAC Heavenly Creature Collection
Prachtige zomerse kleuren!

Gorgeous summer colours!

MAC Heavenly Creature Eyeshadow MAC Heavenly Creature Collection


Source: http://www.maccosmetics.com/




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...