maandag 2 juli 2012

Mani Monday: Etos - Mint Green

Gooeeedemorgen!! Zoals jullie misschien hebben gelezen (of niet) was ik vorige week de hele week in bed met een goede griep. Ik ben nog steeds niet helemaal beter, maar voel me goed genoeg om weer te bloggen! :)
Aangezien het maandag is hebben jullie een nieuwe swatch van mij te goed!

Nou, toevallig heb ik net een nieuwe lak binnen...m'n liefste vriendje ging van het weekend naar de Etos om wat medicijntjes voor me te halen en omdat hij een bepaald bedrag had uitgegeven mocht hij gratis een nagellak van Etos merk uit kiezen. Nu is hij echt een goed vriendje want hij wist precies de mint groene kleur uit te kiezen (hij weet dat ik dat een prachtige kleur vind)...HEEL goed gedaan dus!

Maargoed, ik had dus weer een nieuwe kleur om te swatchen! :D
Ik moet echt zeggen, ik HOU zo van deze kleur he...maar ik vond het niet fijn hoe deze lak lakt...ik heb 3 laagjes moeten lakken om echt een mooi effect te krijgen en het duurde echt eeeeeeeeeeeeeuwen om te drogen...vind ik NIET leuk....
De prijs van een lakje is EUR 2,99 en dit vind ik best duur voor zo'n mini flesje. Maarja misschien was dit wel een slechte lak die er tussen zat, dus maybe moet ik gewoon een nieuwe kopen om te kijken en vergelijken of de lak echt zo is of dat ik gewoon toevallig een slechte lak heb gekregen.

Maarja, voor nu, dit is het resultaat, de kleur vind ik echt geweldig, het laat me gewoon vergeten hoe lang het duurde om te drogen en dat ik drie laagjes moest lakken lol


Goood morning! As you may or may not have read on twitter I was out with the flu most of last week. I'm still not 100% better but good enough to blog again! :)
Seeing that it's Monday & all I owe you guys a new mani!

Well, I can do that :) My hubby went to get some meds for me at the Etos (Dutch farmacy) and because he spent a certain amount of money he could choose a free nail polish from their own Etos brand. Being the good hubby that he is, he picked out a mint green colour cuz he knows I LOVE that colour =)

Anywho, so I had a new polish to swatch! :D
I gotta say, I LOVE the colour but I don't love the way it polishes...I used 3 layers for a good effect and it takes aaaaaaaaaaages to dry....I DON'T like....
The price is EUR 2,99 which is quite expensive, I think,  for such a small and tiny bottle. But hey maybe I just got a bad batch? Maybe I'll buy a different colour just to see if that one polishes the same way as this one did...
For now...this is the final effect, again, I love love the colour! It kinda makes me forget the long waiting for it to dry completely and the 3 layers it took lol


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...