maandag 30 juli 2012

Mani Monday

Ja ja het is weer maandag. Het is al weer een tijdje geleden dat ik op maandag een swatch heb gepost. Het is zo druk de afgelopen paar weken dat ik er simpelweg geen tijd voor heb gehad.

Deze week had ik iets meer tijd dus heb ik mijn nagels weer even 'gedaan'. Het is weer een gellak en deze keer heb ik ze blauw en grijs gelakt.
Persoonlijk vind ik de kleuren erg mooi, had gedacht dat de grijs een beetje saai zou zijn maar het valt me niet tegen!

Wat vinden jullie??


Yep yep, it's Monday again. It's been a while since I posted a swatch on Monday. I've been so busy the last few week that I simply couldn't find the time.

This week I did so I did my nails again. I used a gellac again, love that stuff! This time I used blue and grey and switched it up.
Personally I really liked the way it turned out, I thought the grey would look a bit boring but I really like how it pops with the blue!

What do y'all think?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...