maandag 9 juli 2012

Swatch: Catrice - Cruise Couture

Marine blauw: mooie kleur en past bijna overal bij. Je zal snappen dat toen ik deze kleur in de winkel zag liggen, ik deze mee heb genomen. En ja, weer van Catrice lol

Deze keer heb ik het over de limited edition kleur; Cruise Couture. Tijdens het lakken werd ik eigenlijk gelijk blij. Ik hou ervan wanneer de kleur op het flesje ook de daadwerkelijke kleur op je nagel is. En dat is bij Catrice tot nu toe altijd het geval geweest.

Cruise Couture behoort nu tot een van mijn faves van dit jaar!

Navy blue: nice colour and fits with almost everything in your wardrobe. You can understand that when I saw this colour in the store, I had to buy it! And yes, it's another Catrice one lol

This time I'm talking about the limited edition colour; Cruise Couture. During polishing I immediately smiled. I love it when the colour you see on the bottle is the exact colour on your nails. Catrice's polishes are always like that.

Cruise Couture is one of my faves of this year!


2 opmerkingen:

  1. Ik heb 'm ook en hij is pretty! Vind het wel soms moeilijk om te kijken hoe een lak is; je foto's zijn wat onduidelijk...!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe bedoel je? Dat is ze wat dichterbij moet maken? (maak ik ze van te ver af)Dat je dan de kleur beter ziet?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...