maandag 27 augustus 2012

Mani Monday - Neon Green

Happy maandag iedereen!! Het is een heerlijke zonnige dag (tot nu nu lol) en tja daar horen ook zonnig gekleurde nagels bij toch?! Dit is weer een van de neon kleuren die ik had aangeschaft waar ik jullie al over verteld had bij de vorige Mani Monday.

Deze keer heb ik gekozen voor neon groen en ik moet zeggen dat ik deze kleur echt geweldig vind! Het valt lekker op en ik word er helemaal vrolijk van! :D

Ik denk dat ik deze kleur vaker op m'n nagels ga lakken. Het enige wat ik jammer vind is dat ik ook deze keer weer 3 laagjes nodig had om de kleur mooi tot z'n recht te laten komen, maarja je kan niet alles hebben he... ;)


Happy Monday y'all!! It's a sunny day so that means a sunny colour on your nails right?! This colour is part of the neon colours I told you guys about last Mani Monday.
This time I chose neon green and I gotta say, I'm loving this colour people! It really pops and livens up everything :D

I just might have to use this colour on my nails more often...... :) It did take 3 layers for the colour to really pop, so that was the only thing that I didn't like about the polish but hey, ya can't have everything right? ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...