woensdag 5 september 2012

Movie Night - A Tall Man

Deze week een thriller: A Tall Man, met Jessica Biel. Wist niet zo goed wat ik van deze film kon verwachten, ik had er totaal geen reclame van gezien of over gehoord.

Dus...gewoon kijken en afwachten!


Het verhaal: In een kleine stad, waar niet heel veel gebeurd, verdwijnen de laatste tijd steeds meer kinderen. Het gerucht gaat dat "The Tall Man" ze heeft. Julia (Jessica Biel), de lokale verpleegster kijkt hier erg sceptisch tegenaan todat haar David opeens verdwijnt. Ze doet er vanaf dat moment alles aan om haar David te redden uit de armen van "The Tall Man".

Conclusie: Ik vond het een goeie film, als de film begint denk je dat je al weet hoe het gaat aflopen en dan opeens is er een twist dat je denkt huh ik snap het niet meer..en dat is dus precies waar ik van hou! Het acteerwerk van Jessica Biel is ook erg overtuigend! Dit is de eerste film waar ik haar geloofwaardig is haar rol vind overkomen. Ik geef de film een dikke 8!



This week a thriller: A Tall Man, with Jessica Biel. I didn't quite know what to think or expect with this movie because I had seen no promo for it whatsoever. So...just watch it I guess!



The Story: In a small town where nothing ever really happens, more and more children are vanishing without a trace. Rumour says "The Tall Man"  has taken the children. Town nurse Julia (Jessica Biel) is very skeptical about his until her David disappears. From that moment on she does everthing that a parent would do to rescue the boy from "The Tall Man."



Conclusion: I loved this movie! When it starts out you think oh yeah, here's another one o' those movies, I already know how this will end, I know who did it....and then there's a twist and you're all confused which I LOVE! Also great acting by Jessica Biel! Her first movie where I actually find her convincing in her role. So, I give this movie a B+!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...