maandag 11 februari 2013

Mani Monday - Primark: Silver Glitters

Hey guys!

Het is een tijdje geleden, maar hier ben ik weer!

Aangezien het maandag is zal ik een mani posten,

Pas geleden was ik bij de Primark en heb gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om een paar lakjes mee te nemen.

Vandaag zal ik een van ze showen: silver glitters


 
 
Ik moet zeggen dat ik het best een mooi kleurtje vind! Ik heb twee laagjes gelakt en voor een budget nagellak vind ik het geslaagd, niet?


Hey guys!

It's been a while, but here I am again.

As it's Monday I'll be posting a mani today.

I recently went to Primark and picked up some polishes while I was there.

Today I'll show you one of the colors: silver glitters

I actually quite like this one. It took two layers and I think it looks pretty good for a budget polish! What do you guys think?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...